Kínálatunk multinacionális cégeknek

Miért alkalmazna külön-külön könyvelőt, főkönyvelőt, kontrollert, bérszámfejtőt, HR asszisztenst és pénzügyi asszisztenst, ha mindezt a Lelkes Könyvelőiroda csapata egyben is biztosítani tudja Önnek?
SzolgáltatásainkKapcsolat
Lelkes Könyvelőiroda csoportkép
Lelkes Könyvelőiroda - Könyvelési szolgáltatás

Erre a tudásunkra bátran építhet!

Csapatunk olyan szakemberekből áll, akik több tízéves tapasztalataikat multinacionális vállalatcsoportoknál szerezték nemzetközi adózási környezetben.
Jól ismerjük a multinacionális környezetben használt kifejezéseket, belső folyamatokat, tulajdonosi igényeket, kihívásokat, feladatokat és a felmerülő kérdésekre adandó helyes válaszokat.

Komplexitás – Miért fontos ez? 

Multinacionális cégeknek kínált csomagunk tartalmazza a nemzetközi könyvelést, az adótanácsadást és a kontrolling támogatást. Továbbá nyújtunk olyan szolgáltatásokat is, amelyek túlmutatnak az általános könyvelőirodai tevékenységeken, ilyen például amikor ügyfeleink pénzügyi adminisztrációs feladatait is ellátjuk.

Együttműködésünkkel Önök több figyelmet tudnak fordítani a fő tevékenységükre, termékeik és szolgáltatásaik fejlesztésére, partnereikre.

Amerikai tulajdonosunk és ügyfeleink révén elsajátítottuk, és azóta is minden nap gyakoroljuk a világ egyik legigényesebb és legdinamikusabb piacának – a kaliforniai Szilícium Völgy informatikai cégeinek – szolgáltatási normáit, és ezt a színvonalat a hazai piacon is garantáljuk.

Szolgáltatásunkat magyar és angol nyelven egyaránt biztosítjuk.

Szolgáltatásaink nemzetközi vállalatcsoportok hazai leányvállalatainak:

Könyvelés

  • Magyar és nemzetközi számviteli standardok alapján (US GAAP vagy IFRS)
  • Real time adatfeldolgozás (heti, vagy napi rögzítési ciklussal)
  • Fizikai vagy online adatkapcsolat
  • Magyar SAP R3 FI modulban tapasztalat
  • Nemzetközi SAP R3 FI modul teljes körű ismerete
  • Egyéb könyvelő / vállalatirányítási rendszer igény szerinti alkalmazása
  • Igény szerint kihelyezett, helyszíni könyvelés
  • Könyvvizsgálóval való teljeskörű kapcsolattartás, elő- és záró audit lebonyolítása

Bérszámfejtés és HR adminisztráció

  • Dolgozók alkalmazásával kapcsolatos összetett folyamatok és helyzetek komplex kezelése
  • Naprakész adózási ismeretek
  • Külföldi kiküldetések elszámolása (napidíj, költségelszámolás, stb.)
  • Expat státuszú dolgozók bérszámfejtése, kettős SZJA elkerülése
  • Meglévő bérezési konstrukciók felülvizsgálata, optimalizálása és működtetése (speciális alkalmazási módok és munkarend, munkaidőkeret, bérezési formák, cafeteria, egyéb adókímélő juttatások)
  • Belső operatív HR-es (bér és munkaügyi) folyamatok felülvizsgálata, optimalizálása, működtetése
  • Személyes, vagy online kapcsolattartás (Q&A szolgáltatás) a dolgozók felé a bérszámfejtési és TB kérdésekben

Adótanácsadás

  • ÁFA, TAO, SZJA, HIPA, környezetvédelmi díjak, termékdíjak, energiaadó, vám, és egyéb magyarországi speciális ágazati adó kérdések megválaszolása
  • Magyar adójogszabályok alapján adóteher optimalizálása
  • Adókedvezményekkel kapcsolatos tanácsadás
  • Kettős adózási helyzetek harmonizálása az OECD egyezmény alapján
  • Hatósági ellenőrzés során támogatás nyújtása, vagy adóhatóság előtti teljes képviselet
  • Döntéstámogatási közreműködés hazai és a külföldi (nemzetközi) ügyletek megítélésében, szerződések áttekintésében, összeállításában
  • Nemzetközi adókörnyezetben tapasztalatot szerzett tanácsadók közreműködése

Nemzetközi kontrolling és riporting támogatás

  • Nemzetközi és helyi vezetői igények alapján a kontrolling feladatok elvégzése
  • Pénzügyi kimutatások, listák készítése magyar és angol nyelven
  • Havi zárás keretén belül a nemzetközi beszámoló elkészítése P/L, Balance Sheet (US GAAP / IFRS számviteli standardok alapján)
  • Egyedi tulajdonosi igények alapján készülő budget, cash flow és forecast riportokat alátámasztó pénzügyi információk szolgáltatása
  • Vállalatcsoport szintű riportok elkészítése, szükség szerint központi szoftverben
  • Döntéshozók rendszeres pénzügyi informálása (eredmények számszaki indoklása, értelmezése, szükség szerint személyes konzultációk keretében)

Pénzügyi adminisztráció

  • Belső pénzügyi folyamatok optimalizálása
  • Számlázás hazai és külföldi partnerek felé
  • Vevői egyenlegközlői kimutatások elkészítése, vevői egyenleg és fizetési felszólítások kezelése, levelezés
  • Purchase orderek feldolgozása, összesítése, továbbítása a megfelelő folyamat-pontokra
  • Utalások előkészítése, rögzítése
  • Szállítói egyenlegközlői kimutatások elkészítése, szállítói egyenleg nyomon követése
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, vevőkkel
  • Expense reportok és Travel Request Form-ok feldolgozása, összesítése, továbbítása a megfelelő folyamat-pontokra
  • InterCompany AR/AP egyeztetések elvégzése hónap zárás előtt
Lelkes Könyvelőiroda - Könyvelési szolgáltatások háttérkép

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.


A Lelkes Könyvelőiroda Budapest a Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesületének a tagja.