Kínálatunk multinacionális cégeknek

Miért alkalmazna külön-külön könyvelőt, főkönyvelőt, kontrollert, bérszámfejtőt, HR asszisztenst és pénzügyi asszisztenst, ha mindezt a Lelkes Könyvelőiroda csapata egyben is biztosítani tudja Önnek?
SzolgáltatásainkKapcsolat
Lelkes Könyvelőiroda - Könyvelési szolgáltatás

Erre a tudásunkra bátran építhet!

Csapatunk olyan szakemberekből áll, akik több tízéves tapasztalataikat multinacionális vállalatcsoportoknál szerezték nemzetközi adózási környezetben. Jól ismerjük a multinacionális környezetben használt kifejezéseket, belső folyamatokat, tulajdonosi igényeket, kihívásokat, feladatokat és a felmerülő kérdésekre adandó helyes válaszokat.

Komplexitás – Miért fontos?

Multinacionális cégeknek kínált csomagunk tartalmazza a nemzetközi könyvelést, az adótanácsadást és a kontrolling támogatást.

Továbbá nyújtunk olyan szolgáltatásokat is, amelyek túlmutatnak az általános könyvelőirodai tevékenységeken, ilyen például amikor ügyfeleink pénzügyi adminisztrációs feladatait is ellátjuk.

Amerikai tulajdonosunk és ügyfeleink révén elsajátítottuk, és azóta is minden nap gyakoroljuk a világ egyik legigényesebb és legdinamikusabb piacának – a kaliforniai Szilícium Völgy informatikai cégeinek – szolgáltatási normáit, és ezt a színvonalat a hazai piacon is garantáljuk.

Szolgáltatásunkat magyar és angol nyelven egyaránt biztosítjuk.

Szolgáltatásaink nemzetközi vállalatcsoportok hazai leányvállalatainak:

Könyvelés

  • Magyar és nemzetközi számviteli standardok alapján (US GAAP vagy IFRS)
  • Real time adatfeldolgozás (heti, vagy napi rögzítési ciklussal)
  • Fizikai vagy online adatkapcsolat
  • Magyar SAP R3 FI modulban tapasztalat
  • Nemzetközi SAP R3 FI modul teljes körű ismerete
  • Egyéb könyvelő / vállalatirányítási rendszer igény szerinti alkalmazása
  • Igény szerint kihelyezett, helyszíni könyvelés
  • Könyvvizsgálóval való teljeskörű kapcsolattartás, elő- és záró audit lebonyolítása

Bérszámfejtés és HR adminisztráció

  • Dolgozók alkalmazásával kapcsolatos összetett folyamatok és helyzetek komplex kezelése
  • Naprakész adózási ismeretek
  • Külföldi kiküldetések elszámolása (napidíj, költségelszámolás, stb.)
  • Expat státuszú dolgozók bérszámfejtése, kettős SZJA elkerülése
  • Meglévő bérezési konstrukciók felülvizsgálata, optimalizálása és működtetése (speciális alkalmazási módok és munkarend, munkaidőkeret, bérezési formák, cafeteria, egyéb adókímélő juttatások)
  • Belső operatív HR-es (bér és munkaügyi) folyamatok felülvizsgálata, optimalizálása, működtetése
  • Személyes, vagy online kapcsolattartás (Q&A szolgáltatás) a dolgozók felé a bérszámfejtési és TB kérdésekben

Adótanácsadás

  • ÁFA, TAO, SZJA, HIPA, környezetvédelmi díjak, termékdíjak, energiaadó, vám, és egyéb magyarországi speciális ágazati adó kérdések megválaszolása
  • Magyar adójogszabályok alapján adóteher optimalizálása
  • Adókedvezményekkel kapcsolatos tanácsadás
  • Kettős adózási helyzetek harmonizálása az OECD egyezmény alapján
  • Hatósági ellenőrzés során támogatás nyújtása, vagy adóhatóság előtti teljes képviselet
  • Döntéstámogatási közreműködés hazai és a külföldi (nemzetközi) ügyletek megítélésében, szerződések áttekintésében, összeállításában
  • Nemzetközi adókörnyezetben tapasztalatot szerzett tanácsadók közreműködése

Nemzetközi kontrolling és riporting támogatás

  • Nemzetközi és helyi vezetői igények alapján a kontrolling feladatok elvégzése
  • Pénzügyi kimutatások, listák készítése magyar és angol nyelven
  • Havi zárás keretén belül a nemzetközi beszámoló elkészítése P/L, Balance Sheet (US GAAP / IFRS számviteli standardok alapján)
  • Egyedi tulajdonosi igények alapján készülő budget, cash flow és forecast riportokat alátámasztó pénzügyi információk szolgáltatása
  • Vállalatcsoport szintű riportok elkészítése, szükség szerint központi szoftverben
  • Döntéshozók rendszeres pénzügyi informálása (eredmények számszaki indoklása, értelmezése, szükség szerint személyes konzultációk keretében)

Pénzügyi adminisztráció

  • Belső pénzügyi folyamatok optimalizálása
  • Számlázás hazai és külföldi partnerek felé
  • Vevői egyenlegközlői kimutatások elkészítése, vevői egyenleg és fizetési felszólítások kezelése, levelezés
  • Purchase orderek feldolgozása, összesítése, továbbítása a megfelelő folyamat-pontokra
  • Utalások előkészítése, rögzítése
  • Szállítói egyenlegközlői kimutatások elkészítése, szállítói egyenleg nyomon követése
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, vevőkkel
  • Expense reportok és Travel Request Form-ok feldolgozása, összesítése, továbbítása a megfelelő folyamat-pontokra
  • InterCompany AR/AP egyeztetések elvégzése hónap zárás előtt
Lelkes Könyvelőiroda - Könyvelési szolgáltatások háttérkép

Könnyű és biztonságos könyvelőváltás

Amint egy ügyfél eldöntötte, hogy partnerkapcsolatra lép velünk onnantól mi intézzük a könyvelőváltás teljes folyamatát, legyen szó a szakmai egyeztetésekről, vagy a könyvelési anyagok átszállításáról a Lelkes Könyvelőirodába.

Vegye fel velünk a kapcsolatot és visszahívjuk!

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.


A Lelkes Könyvelőiroda Budapest a Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesületének a tagja.